Alles functioneert nog.quote:
Gefeliciteerdquote:
Ehm ik had geen idee dat ik een kat heb.quote:Op maandag 13 december 2021 20:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mooi
Ik heb dezelfde kat als nottuma en Deisyy. En ja we zijn kloons van mekaar dat we dezelfde kat op foto's laten zien
Vorige week.quote:
Ow daar heb ik helemaal geen melding van gekregenquote:
60 dan hoeft dat nietquote:Op maandag 13 december 2021 20:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow daar heb ik helemaal geen melding van gekregen
Spinnenquote:Op maandag 13 december 2021 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oke, dank je voor de waarschuwing
al is die spinnenposter hier nog meer te vrezen, of was dat ook drakin?
Geen idee wie hier spinnen post maar daar zou ik voor uitkijken ja.quote:Op maandag 13 december 2021 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oke, dank je voor de waarschuwing
al is die spinnenposter hier nog meer te vrezen, of was dat ook drakin?
Spinnen blijven bijzonder.quote:Op maandag 13 december 2021 20:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Spinnen
Kijk hoe mooi
[ afbeelding ]
Asjeblieftquote:
Haaaiquote:Op maandag 13 december 2021 20:41 schreef tonja het volgende:
Mijn eerste Harry en Loes filmpje. (Ik mis die krengen nog steeds )
Haai!!quote:Op maandag 13 december 2021 20:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Haaai
Kattenfilmpjes zijn altijd wel leuk.
Die move aan het eind over die bank Topsport hoorquote:Op maandag 13 december 2021 20:41 schreef tonja het volgende:
Mijn eerste Harry en Loes filmpje. (Ik mis die krengen nog steeds )
Oké ik neem mijn woorden terug. Jij bent engquote:Op maandag 13 december 2021 20:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Spinnen
Kijk hoe mooi
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Die wilde ik al bijna posten, maar er vroeg iemand om vlinders ineensquote:Op maandag 13 december 2021 20:50 schreef pullup het volgende:
Oma houd er nooit zovan maar hier een spinnenmoedertje met een zooi kleintjes
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |